The poweraudio Forum is managed by a team of tallented administrators that have made it their mission to offer projects, schematics, designs and their advice free of charge. By making a small donation you can aid in the further development and running costs of this community. We thank you for the support!
Forumul Poweraudio este manageriat de o echipa de administratori talentati care au misiunea de a furniza proiecte, scheme, schite si sfaturi in mod gratuit. Facand o donatie, puteti sa ajutati la dezvoltarea si acoperirea costurilor de operare si dezvoltare a acestei comunitati. Va multumim pentru ajutor!

forumpoweraudio.ro

>> Bine ati venit pe forumul Poweraudio - Cel mai mare forum PROaudio din Romania <<
Acum este Sâm Iun 28, 2025 2:58 pm

Ora este UTC + 2

Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 19 mesaje ]  Du-te la pagina 1, 2  Următorul
Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: necesar subwoofer 2.1
MesajScris: Lun Oct 02, 2006 10:43 am 
Neconectat
User

sunt un incepator in ale DIY, si as vrea sa stiu si eu cam de ce am nevoie sa-mi fac un subwoofer 2.1 pt apartament. Adica mai am doua boxe de la o combina mai veche, si vreau sa conectez si sub-ul la combina. Am tot citit pe net, dar inca am multe intrebari. Ce material sa folosesc la incinta? ( o incinta "2 port vented" e buna?) ma gandesc la un sub de 200w, cam ce boxa sa folosesc (dar nu f scump). ce marime sa aiba incinta? In rest ce mai am nevoie? (amplificator, sursa- dar ce cum?) altceva mai e nevoie? Am citit pe aici ca mai exista si un crossover care face diferentele intre frecvente. Fara acesta functioneaza? sau este inclus in amplificator?

Va Rog Ajutati-MA!!!!! Vreau sa simt bass-ul in plamani!

Sus

Subiectul mesajului:
MesajScris: Lun Oct 02, 2006 11:11 am 
Neconectat
User

iti recomand difuzorul hp15w care costa 175 lei noi - are 200 w rms ( exact ce vrei tu )

ca material poti folosi : mdf , pal , osb, etc