The poweraudio Forum is managed by a team of tallented administrators that have made it their mission to offer projects, schematics, designs and their advice free of charge. By making a small donation you can aid in the further development and running costs of this community. We thank you for the support!
Forumul Poweraudio este manageriat de o echipa de administratori talentati care au misiunea de a furniza proiecte, scheme, schite si sfaturi in mod gratuit. Facand o donatie, puteti sa ajutati la dezvoltarea si acoperirea costurilor de operare si dezvoltare a acestei comunitati. Va multumim pentru ajutor!

forumpoweraudio.ro

>> Bine ati venit pe forumul Poweraudio - Cel mai mare forum PROaudio din Romania <<
Acum este Mie Iul 02, 2025 7:10 am


Ora este UTC + 2




Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 29 mesaje ]  Du-te la pagina 1, 2  Următorul
Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: cars from Germany
MesajScris: Mar Feb 26, 2008 10:32 pm 
Neconectat
User
Avatar utilizator

Membru din: Vin Oct 28, 2005 5:43 pm
Mesaje: 708
Localitate: Oradea
Majoritatea care vrem sa ne cumparam o masina se gandesc la posibilitatea aducerii uneia de afara, o ideie buna daca stii ce vrei si stii cum sa procedezi.

Hai sa vorbim despre preturi:

In general ce gasesti foarte ieftin, poate prezenta defecte ascunse sau

pot fi tepe, aşa cum sunt în general ofertele din prima pagina de rezultate

pe mobile.de Daca esti in cautarea unui chilipir te sfatuiesc sa eviti

marcile din grupul VAG - VW, Audi, Skoda, Seat. Au deja atat de multi

fani pe la noi, incat sansele sa gasesti ceva la un pret decent sunt destul
de scazute. Daca esti în cautarea unui chilipir te sfatuiesc sa eviti marcile

din grupul VAG - VW, Audi, Skoda, Seat. Au deja atat de multi cumparator de la

noi, incat sansele sa gasesti ceva bun sunt mici.
Un exemplu concret este Golf 4...amus cativa ani era foarte accesibil dar romanii au cumparat in prostie si acum nu prea mai gasesti asa ceva la un pret bun. Multe autohausuri din Germania aduc Golf dar tot ce aduc trimite pe trailer in RO la cumparatori mari.
Dar...la banii de un Golf 4 7000 euro (aprox) gasesti multe alte marci mai putin vazute pe la noi cum ar fii Volvo v40 o masina in clasa superioara..dotari mai bune, motoriazari mai puternice, mai frumoasa si mai buna in general dar pt ca nu au asa mare cautare de catre romani...multe stau saptamani in garaje fara sa isi gaseasca client..fapt ce le scade pretu.


Ultima oară modificat de Bogdi16 pe Mar Feb 26, 2008 11:25 pm, modificat 1 dată în total.

Sus
 Profil  
 


 Subiectul mesajului:
MesajScris: Mar Feb 26, 2008 11:02 pm 
Neconectat
User
Avatar utilizator

Membru din: Vin Oct 28, 2005 5:43 pm
Mesaje: 708
Localitate: Oradea
Dupa ce ai cautat pe internet de nebun pw www.mobile.de si www.autoscout.de si ti-ai facut o ideie despre preturi/ dotari, (evita prima si a doua pagina caci de obicei alea cu pretu mai mic is tzepe aproape sigure dar si cele cu pret normal pot fi) E bine sa iti alegi macar 10 masini care crezi tu ca is ok la pret si dotari si incearca sa alegi masini oferite de autohausuri inregistrate pe situl de anunturi cu o vechime macar de 1 an. REPET>..evitati anunturile cu preturi exagerat de mici, sunt tzepe sigure.
A doua zii intrii din nou pe net si verifici anunturile...daca ai ales bine atunci probabil ca 5 cele 10 anunturi alese au fost sterse caci au fost vandute, asa ca degeaba iti alegi masina din tara caci pe cand ajungi tu acolo sansele sa se vanda is mari, nu te baza nici pe faptul ca ai vorbit cu Germanul sa ti-o rezerve...ti-o rezerva maxim 1 zi si daca te aude ca vb engleza si vii din romania e nasol. Cand vb cu ei in limba lor deja se schimba placa....is mult mai amabili si poate obtii o rezerva de 1 zi..maxim 2 zile.

Hai sa zicem ca pornim la drum...ideal ar fii sa fie cati mai multi soferi dar daca vrei sa mergi singur...recomand cu incredere avionul...mai ales daca nu ai masina rezervata si trebuie sa iti cauti acolo...te odihnesti bine incolo ca sa fii pregatit de drum inapoi.si poti gasii bilet de avion si la 40 euro daca il iei cu cateva zile inainte...in ultimu moment e cam 150 euro (lowcost.) daca ai masina rezervata in alt oras in care aterizeaza avionu, poti folosii cu incredere trenul Deutsche Bahn bilete puteti cumpara de aici http://www.db.de/site/bahn/de/start.html astfel va puteti planifica traseul inca din tara.
Bun: odata ajungi la autohaus (imbracat la camasa) cere sa vezi masina rezervata (in caz ca ti-ai rezervat), nu te grabi...analizeaza atent daca masina corespunde cu anuntul, fa o inspectie vizuala atenta dupa care cere masina la un test drive. ( probabil ca tii se va cere acte) dupa ce vii de la test drive, astepti sa vb cu dealerul (atitudinea conteaza, e bine sa ai un aer relaxat si calm) dupa ce vine dealurul nu i spune ca vrei sa cumperi masina i cer toate actele masinii si obligatoriu cartea de service in care verifici intervalele de service si ce sa reparat la ea (atentie ca astea se pot falsifica) daca totul e ok la acte atunci incepe dialogul.

Eu: Da...e ok masina ma intereseaza. nu e tocmai ce visam dar e ok

El o sa laude masina ca e buna si blablabal..

M-ati convins. Mai ramane pretul...E negociabil ? (unii dealeri nu negociaza)

O sa strambe din nas si o sa zica ca foarte putin ca deja are pret bun (dar defapt toti dealerii sunt pregatiti sa lase macar 300 euro din masina mai scumpa de 5000 euro, unii vor oferi ceva gratuit cum ar fii actele care costa cam 250 euro, altii vor oferii cauciucuri de iarna care in mod normal ar venii cu masina la pachet dar ei fiind mai smecheri le vand separat cu 100-150 euro, altii doar vor lasa din pret.
Cel mai important lucru in negociere sunt 2 argumete : pretul pietii (i spui ca ai vazut masini mai bune la pret mai bun) si defecte ale masinii, orice taitura, indoitura, crapatura, lipsa absolut orice defect va scadea rapid pretul masinii si asta in cazul in care el nu ti-a mentionat defectele astea in prealabil. In germania o reparatie de caroserie/ tabla..costa 1000 euro asa ca el va lasa 100-200 euro la un defect mai important.
Importan e sa nu il enervati sau stresati pe neamt...nu trebuie sa va simta agresivi sau disperati dupa masina ca e posibil sa renunte la tranzactie.
O ultmia mentiune. Aveti grija cu autohausurile caci din ce in ce mai multe is preluate de rusi si turci si nu prea mai gasesti unu serios. Dar un autohaus cu masini spalate si aranjate prezinta o minima garantie.


Ultima oară modificat de Bogdi16 pe Mar Feb 26, 2008 11:27 pm, modificat 1 dată în total.

Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: Mar Feb 26, 2008 11:24 pm 
Neconectat
User
Avatar utilizator

Membru din: Vin Oct 28, 2005 5:43 pm
Mesaje: 708
Localitate: Oradea
O inspectie a masinii.

La exterior sunt cateva lucruri prin care masina iti vorbeste. O privire de jur imprejur si incepi sa te uiti la detalii. Primul, aspectul vopselei. Trebuie sa fie uniform matuita. Nu exagerat, nici prea lucioasa. Unii dealeri le poliseaz inainte de vanzare, insa ...chiar si asa ar trebui sa gasesti urmele loviturilor de pietre, zgarieturi usoare, o mica indoitura superficiala.
Pe botul capotei, loviturile de piatra sunt OK pentru ca asa stii ca nu a fost schimbata de mult timp sau poate niciodata. La fel pe langa praguri şi aripi. Priveste masina din unghiuri pe lungime si vezi daca pastreaza linia nedeformata a elementelor din tabla din bara în bara. Este nevoie de un atelier exceptional care sa reuseasca asemenea performanta dupa o reparate, chiar si minora.

Dealerul ar trebui sa... iti poata oferi ocazia sa vezi masina urcata pe un elevator. Poti trage de roti pe verticala si orizontala ca sa verifici jocurile din suspensii. Te uiti dupa puncte de rugina, discuri de frana sau placute de franare prea tocite, lovituri pe dedesubt, eventuale puncte de sudura neoriginala, adica carpeala, orice nu pare la locul lui. invarte rotile ca vezi daca nu cumva sunt jantele ovalizate. Uita-te si la evacuare, tobe, tevi de esapament. De obicei nu vei gasi nimic suspicios. Daca ai gasit ceva, poţi cere sa fie schimbate sau inca o reducere.Dupa ce te-ai plictisit de atata tras de masina e timpul sa o mai scoti lau un test drine. Pune contactul si ia-l, asigura-te ca se stang toate becurile rosii din bord. Acum urmareste (dupa caz) becul de la Airbag, in mod normal el ar trebuii sa se stanga separat de celelalte...probabil ca la prima cheie se stinge mai greu dar la a doua cheie ar trebuii sa sa aprinda si sa se stanga repede si separat. Smecheria e ca in caz de accident cu deschiderea airbagurilor calculatorul va tine becul de la airbag permanent aprins si acesta nu poate fii anulat decat prin decuplare sau devierea pe alt circuit. Asa fac cei care repara masini distrusa muta pe alt circuit...cel de la ABS de ex si astfel becul de avertizare aibarg se va stange deodata cu celelalte lucru care poate insemna un accident ascuns.
Acum m-am saturat de scris...o sa mai scriu despre acte...si alte cele...alte smecherii in depistare de defecte ascunse....


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: Mar Feb 26, 2008 11:55 pm 
Neconectat
User
Avatar utilizator

Membru din: Mie Dec 21, 2005 10:26 pm
Mesaje: 461
Localitate: Brasov
Sincer, mie mi-e frica de faptul ca daca ti se strica in drum spre Romania, sa zicem fix in Germania, ce naiba faci cu ea? :lol:


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: Mie Feb 27, 2008 12:04 am 
En1gma scrie:
Sincer, mie mi-e frica de faptul ca daca ti se strica in drum spre Romania, sa zicem fix in Germania, ce naiba faci cu ea? :lol:


o tractezi. asa a facut un prieten ce aduce masini din franta. in ungaria a patit faza. n-ai ce face.

a fost el putin fraier la faza aia.

verificati uleiul inainte !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Sus
  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: Mie Feb 27, 2008 12:30 am 
Neconectat
User
Avatar utilizator

Membru din: Mie Dec 21, 2005 10:26 pm
Mesaje: 461
Localitate: Brasov
Da, pai decat s-o imping pana aici, o tractez, numai ca trebuie sa ma documentez cu numere unde as putea sa sun sa vina sa ia masina 2) nu vorbesc germana prea bine(defapt, o urasc :lol: )
Nu stiu de ce,dar eu sunt mai pesimist asa de fire, tot timpul ma gandesc la ce-i mai rau :oops:


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: Mie Feb 27, 2008 12:31 am 
Neconectat
User
Avatar utilizator

Membru din: Vin Oct 28, 2005 5:43 pm
Mesaje: 708
Localitate: Oradea
Daca stii ce sa verifici la ea..sansele sa tii se strice pe drum sunt foarte mici.
V-am zis..totul depinde de seriozitatea dealerului. Faza cu uleiul nu tine..un dealer serios are toate masinile pregatite sa faca un drum lung.
Oricum..tre sa fii cretin sa nu verifici uleiul inainte de un drum asa lung.
Oricum...nu inteleg cum de nu l-a avertizat in bord...oricum..asta e un exemplu clar de tzeapa..


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: Mie Feb 27, 2008 12:35 am 
Neconectat
User
Avatar utilizator

Membru din: Vin Oct 28, 2005 5:43 pm
Mesaje: 708
Localitate: Oradea
Faza cu tractatul nu prea tine.
Sa o tractezi din Ge pana in Ro..te rupe...Din ungaria m-a tractat pe mine odata...da eram cu masina de firma.Si firma care m-a tractat m-o taxat 520 euro din Debretzen pana in Vama bors. Deci repet..daca stii cum sa cumperi si ce sa cumperi sansele de a lua o masina proasta scad cu 80%


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: Mie Feb 27, 2008 12:36 am 
Neconectat
Director General 0766332366
Director General  0766332366
Avatar utilizator

Membru din: Joi Oct 27, 2005 7:33 pm
Mesaje: 19940
Localitate: La sediu
la airbag trebuie sa adaug inca o metoda de tzepuire

se leaga o rezistenta in locul detonatorului pentru a pacali computerul

_________________
ing. Mircea Bartic
Director general

Poweraudio Romania
Drumul Tarpiului, Nr.30, Bistrita, Jud. Bistrita-Nasaud
Telefon: 0766332366
E-mail: office@poweraudio.ro
www.poweraudio.ro
facebook.com/poweraudio.romania


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: Mie Feb 27, 2008 12:40 am 
Neconectat
User
Avatar utilizator

Membru din: Vin Oct 28, 2005 5:43 pm
Mesaje: 708
Localitate: Oradea
nexus3 scrie:
la airbag trebuie sa adaug inca o metoda de tzepuire

se leaga o rezistenta in locul detonatorului pentru a pacali computerul


Din cate am inteles...faza asta nu merge la toate masinile..dar totusi este o metoda.


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: Mie Feb 27, 2008 12:50 am 
Neconectat
Director General 0766332366
Director General  0766332366
Avatar utilizator

Membru din: Joi Oct 27, 2005 7:33 pm
Mesaje: 19940
Localitate: La sediu
nu merge la toate pt ca implica rescrierea computerului care se ocupa de deschiderea lor (pentru a sterge evenimentul , AKA accident), si nu exista metode pentru toate marcile

stiu ca la VAG exista astfel de echipamente .

mai este o smecherie

pe ultima versiune de VAG COM exista o functie de citirea a Km reali din Instrument cluster

exista posibilitatea ca in cazul in care se incearca citirea acestei memorii sa se deconecteze interfata, asta este un semn clar ca masina are Km dati inapoi.

verificati urme de demontare a bordului, masluirea kilometrajelor implica demontarea ceasurilor din bord pentru a se rescrie memoriile sau in cazuri mai avansate , adaugarea unui circuit pentru a deconecta automat interfata in cazul in care se incearca accesarea memoriei secundare .

inca o smecherie..

verificati nr de Km

masinile cu 110-118 mii de Km sunt "suspecte"

in general handlerii dau inapoi Km pana la ultima schimbare de distibutie.

P.S.

daca bine stiu , in germania este caz penal daca se vinde o masina masluita catre un cetatean german, insa nu daca se vinde catre unul de alta nationalitate.

mare atentie la masinile "fur EXPORT"

_________________
ing. Mircea Bartic
Director general

Poweraudio Romania
Drumul Tarpiului, Nr.30, Bistrita, Jud. Bistrita-Nasaud
Telefon: 0766332366
E-mail: office@poweraudio.ro
www.poweraudio.ro
facebook.com/poweraudio.romania


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: Mie Feb 27, 2008 1:02 am 
Neconectat
User
Avatar utilizator

Membru din: Vin Oct 28, 2005 5:43 pm
Mesaje: 708
Localitate: Oradea
Exact...
Sa nu veniti si voi la mine cu vrajeli de genu...320D 2000 la 130.000 Km.
Este o tampenie sa crezi asa ceva....neamtului i place sa schimbe masina cand ii expira garantie...dar un neamt obisnuit cu familie baga cel putin 50 mii km/ an...oricum...eu nu prea am vazut masina din Ge din 2000-2001 sa aibe sub 100-mii km...masinile bune cu km putini se vand scump.
Km unei masini i poti aproxima si dupa gradul de uzura a pedalelor.
Va spun eu ca o masina cu peste 200 mii Km se vede si in pedale si podu pedalier.


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: Mie Feb 27, 2008 1:10 am 
Neconectat
Ultramoderator
Ultramoderator
Avatar utilizator

Membru din: Vin Ian 05, 2007 11:08 pm
Mesaje: 953
Localitate: Alba Iulia/Cluj Napoca
Eu am luat opel astra caravan 2001 acum 2 ani din germania cu 57700 km reali, cu carte de service la zi. (masina cumparata de la un dealer roman care a cumparat foarte multe masini de la deutche telecom, deci masini de firma.) Acesta ar fi avantajul la masinile care au apartinut unei firme (km mai putini, revizii, carti de service la zi.) insa oricat de neamt o fi el tot isi baga picioru un ea de masina ca doar nu e a lui.

_________________
http://www.Midnight-Events.ro
@ex pitbull_bog


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: Mie Feb 27, 2008 9:01 am 
Neconectat
User

Membru din: Sâm Iul 15, 2006 8:52 am
Mesaje: 367
Localitate: Roman(Iasi)
daca nu stii germana si te pentru prima oara e bine sa mergi cu cineva care stie sau se ocupa cu asa ceva . in primu rand el cunoaste autohouseurile de unde ia tot timpu , cunoaste limba , si iti poate negocia .

de obicei daca iti iei din autohouse iti da ceva garantie , asta bineinteles ca nu iti mai comvine sa te duci inapoi din tara . dar daca ti se strica pe drum poti sa te intorci .

_________________
Forget the silence !!!


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: Mie Feb 27, 2008 10:19 am 
Neconectat
User
Avatar utilizator

Membru din: Sâm Apr 14, 2007 10:29 am
Mesaje: 42
Pe mine ma enerveza cel mai mult aceste taxe de inmatriculare astronomice :roll: . Am auzit ca in iunie va intra in vigoare o noa metoda de calcul a taxei, la masinile euro3,2,1 se va micsora putin taxa, iar la masinile noi, euro4 va scumpi, dar totusi raman ireali taxele :x .
Am si o intrebare: langa taxa de inmatriculare ce taxa trebuie sa mai platesti?

_________________
Oh my god!..is techno music..is house music...is NOT drug music!!


Sus
 Profil  
 
Afişează mesajele de la anteriorul:  Sortează după  
Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 29 mesaje ]  Du-te la pagina 1, 2  Următorul

Ora este UTC + 2


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Translation/Traducere: phpBB România