Ultima strigare.
Mai este cineva care are probleme cu SD18 ? (Magnet crăpat ).
Cei care au această problemă, anunțată pe forum și documentată cu imagini, îi rog să le expedieze la Tr.Severin, pentru inspecție tehnică. În luna Mai ( pe 2-5 Mai ) primesc vizita celor de la Paudio. O să vină și cineva de la tehnic. Dacă sunt probleme ce țin de fabricație, o să găsim o rezolvare, astfel încât utilizatorii să nu fie prejuduciați în niciun fel.
Rugămintea mea ar fi să nu încerce nimeni să își crape magnetul în mod intenționat, pentru că are 99,99% șanse să rămână cu el crăpat și cu banii dați pe transport, tur retur. O să folosim o instalație de defectoscopie a materialelor, cu ultrasunete. Orice crăpătură este plecată dinspre exterior către interior, va fi investigată cu atenție, pentru că dacă este o problemă ce ține de un defect al materialului, crăpătura nu poate pleca decât dinspre interior către exterior.
Am rugămintea către toți utilizatorii acestui forum să ignore anti reclama făcută de oamenii interesați să denigreze produsele Paudio. Unii o fac din interes ( a se vedea antireclama ce vine dinspre .K.o.n. Electronic, pe filiera lui Adi), alții o fac din pură prostie, iar alții sunt doar pasionați să facă rău, pentru că doar de atât sunt în stare.
DACĂ sunt probleme de fabricație, nu de utilizare, Paudio va găsi o soluție de rezolvare, inclusiv pentru produsele care nu sunt sub garanție. Nimeni nu are interesul să paseze o problemă, ci să o rezolve.
Repet. Așteptăm difuzoarele pentru inspecție tehnică. Acestea trebuie expediate cu Nemo Express, într-o cutie sănătoasă ( este un dif de 25kg, în fond ), iar magnetul să fie protejat cu carton și burete, ori alt material care absoarbe șocurile. Vă rog să acordați o atenție deosebită împachetării. Dacă cineva trimite un astfel de difuzor, împachetat într-un săculeț de pânză, așa cum s-a făcut cu unul din SD18 cu magnet crăpat, refuz coletul, iar expeditorul va trebui să plătescă tur-retur.
Costul expediției îl suportă Difuzoare Srl ( bifați opțiunea - plata la destinatar ). Vă rog respectuos să îmi scrieți un bilet cu datele de identificare ( nume, prenume, carte de identitate, copie după factură, telefon și email). Dacă se poate, ar fi bine ca pe acel bilet să fie trecut și tipul de incintă în care a fost folosit difuzorul. Ne va ajuta dpdv tehnic.
_________________ Pot fi contactat telefonic in cazul ca nu raspund la mesaje: 0742/070.470.
|