Eu m-am referit la dinaimica luata ca si media dintre peak si rms, si la majoritatea peiselor actuale e undeva intre 10 si 8 dB, adica intre 1 si 2 biti. La mp3, cum apara si compresia fata de sursele loseless, dinamica se mai reudce si ea un pic.
Oricum, eu inteleg acei 16 biti ca si diferenta dintre semnalul minim si cel maxim ( nu ca si dinamica pe care am prezentat-o mai sus ) adica diferenta dintre -96 dB si 0 dB.
Pe 24 de biti treaba sta diferit in sensul ca acolo minimul este de -144 dB, pe cand maximul e tot de 0 dB.
Avand in vedere ca acei 44.1 MHz nu ajuta cu nimic pt ca nu suntem lilieci diferente audibile nu ar trebui sa fie intre 44.1 kHz si 44.1 MHz, poate doar in marimea fisierului.
Habar nu am cum au iesirea amplificatoarele in clasa D
Dar toate DSP-urile is capabile de 24 biti si 96 kHz, asa ca pare greu de crezut ca se chinuie ca foloseasca sunet de 24 biti si apoi sa-l treaca la 1 bit.
Daca vrei fara pierderi uita de mp3. Faci Flac, Wav sai Wma loseless.
Dar sa sti ca aprope toata muzica de dupa 2000 e facuta sa sune foarte bine pe mp3.